Re: Jakie kupowac plyty do nagrywania?

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 11:47:45 MET

Użytkownik "jarosław jaszewski" <jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl> napisał w
wiadomości news:3C096225.CB6F9182_at_plusnet.pl...

> ?????
> ile nagrales princo w swoim zyciu ze nie polecasz ??????
> wszystkie swoje plyty (takie do schowania w koperte) wlasnie na nich
> nagrywam....
> nie zauwazylem zeby przy nagrywaniu padaly czesciej niz inne....
> sa trwale - mam kilku znajomych "zawodowych" nagrywaczy ktorzy cala
> swoja baze maja wlasnie na princo - juz od kilku lat
>
> chyba ze piszesz o jakis innych princo....
>
> poza tym sa super na audio - te kolorowe bardzo fajnie wygladaja i maja
> jasny spod
>
> pozdrawiam

Princo sa lekko przejrzyste, co pogarsza odbiecie lasera, czyli moga byc
problemy na niektorych zwlaszcza kiepskiej jakosci , tanich urzadzeniach
(np. tajwanskie "jaminiki" z CD w przypadku audio). Chyba ze mowimy o
jakichs inych Princo.

Robert P.