Re: Jakie kupowac plyty do nagrywania?

Autor: Wełrzaspym Cajime Ramsitz (mazzi_at_interia.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 00:45:15 MET

| ile nagrales princo w swoim zyciu ze nie polecasz ??????
| wszystkie swoje plyty (takie do schowania w koperte) wlasnie na nich
| nagrywam....
| nie zauwazylem zeby przy nagrywaniu padaly czesciej niz inne....
| sa trwale - mam kilku znajomych "zawodowych" nagrywaczy ktorzy cala
| swoja baze maja wlasnie na princo - juz od kilku lat
|
| chyba ze piszesz o jakis innych princo....
|
| poza tym sa super na audio - te kolorowe bardzo fajnie wygladaja i maja
| jasny spod

Nie nagrywam duzo (w sumie ok. 500)
Moze moje nienajlepsze doswiadczenia z princo wynikaja ze specyfiki mojej
(tez nie najlepszej nagrywary) Freecom 4x, moze cos sie tez z princo
poprawilo, bo ostatnio uzywalem tych plytek pol roku temu. Sypalo mi sie ok.
15% tych plytek przy samym nagrywaniu i czesto mialem problemy z
odtwarzaniem nagranych juz, tych wlasnie plytek audio.

Chyba mowimy o tych samych...

pozdro

Wełrzaspym