2MX a 2MX 400

Autor: Raf (jacekraf_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 13:10:05 MET

Aktualnie mam w swoim komputerze GeForca 2MX w wersji podstawowej, 32Mb
SDRAM, bez TV-out. To chyba jest Prolink.
Zamierzam zmienic ta karte na GeForca 2MX 400 z pamiecia 64MB DDR. Mam do
Was zatem takie pytanko - czy warto, czy szybkosc grafiki widocznie sie
poprawi a moze w ogole nie ma co? Czy polecacie zakup karty z TV-out? A w
ogole to jaka karte kupic - Gainwarda, Vipera, MSI? Moze orientujecie sie
tez ile taka operacja kosztowalaby z uwglednieniem skupu starego Geforca
(ile ten moze kosztowac? - 150? 200?).
Dzieki za pomoc
Pozdrawiam
Rafal