Re: 2MX a 2MX 400

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Tue 04 Dec 2001 - 02:08:59 MET

On Sun, 2 Dec 2001 13:10:05 +0100, "Raf" <jacekraf_at_go2.pl> wrote:

>Aktualnie mam w swoim komputerze GeForca 2MX w wersji podstawowej, 32Mb
>SDRAM, bez TV-out. To chyba jest Prolink.
>Zamierzam zmienic ta karte na GeForca 2MX 400 z pamiecia 64MB DDR. Mam do
>Was zatem takie pytanko - czy warto, czy szybkosc grafiki widocznie sie
>poprawi a moze w ogole nie ma co? Czy polecacie zakup karty z TV-out? A w
Nie warto bo te DDRy sa na magistrali 64bit kazdy bank 32MB czyli
sunmaryczna przepustowosc jak zwyklym MX. A przy tej przepustowosci
wiecej niz 32MB nie ma sensu.

>ogole to jaka karte kupic - Gainwarda, Vipera, MSI? Moze orientujecie sie
Gainawrdy sa dobre (sa wersje z szybszymi pamieciami) ale tez nie
najtansze, MSI to calkiem przyzwoity stosunek mozliwosci/cena i czesto
niezle wy. video (a Vipery to jak pamietam byly kiedys kardy Daimmonda
ale to bylo dawno i oczywiscie moglo sie zdarzyc ze jakiegos modelu MX
wyprodukowanego w garazu nie widzialem.)

>tez ile taka operacja kosztowalaby z uwglednieniem skupu starego Geforca
>(ile ten moze kosztowac? - 150? 200?).
Nie warto zamieniac wiec 0. Jesli juz to na GF2 GTS lubjakies inne Ti.

Pozdrawiam
GLide