Jaki kupic dysk ?

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 13:19:52 MET

Zamierzam kupic hdd 40GB zalezy mi na gwarancji jak najdluzszej,
wytrzymalosci, jak najdluzszej bezawaryjnej pracy i na cenie. Mam do wyboru
dyski:
MAXTOR 40 GB 5400 OBR 487.51 zl
SAMSUNG 40 GB 5400 OBR 453.66 zl
SEAGATE 40 GB U6 5400 OBR 450.95 zl
WD CAVIAR 40 GB 5400 OBR 460.43 zl

A moze sa jeszcze inne w takiej cenie ? Ktory z tych jest najlepszy Waszym
zdaniem ? IMHO Maxtor to Quantum, a z ta firma dyskow mialem przykre
doswiadczenia. Do Samsungow tez nie mam zaufania zbytnio... Niewiem jak tam
teraz bo niemialem tych firm zadnych nowych produktow. Sam niewiem doradzcie
:)

--
Pozdr. Slawek