Odp: Jaki kupic dysk ?

Autor: bartek kozakowski (bkozzy_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 15:31:05 MET

Witaj

> MAXTOR 40 GB 5400 OBR 487.51 zl
> SAMSUNG 40 GB 5400 OBR 453.66 zl
> SEAGATE 40 GB U6 5400 OBR 450.95 zl
> WD CAVIAR 40 GB 5400 OBR 460.43 zl

Miałem już 4 dyski Samsunga i żaden nie padł zanim nie nadeszła konieczność
wymiany go na nowszego. Nie wiem dlaczego ludzie tak źle mówią o tych
dyskach.
Na różnych testach najlepiej wypada Caviar. Przejrzyj sobie
http://www.tomshardware.pl/storage/01q4/011015/index.html
tam jest test dysków , które wymieniłeś (poza samsungiem)
Bardzo wysokie ceny podałeś. Jeśli miałbym już 500 zł , to dołożyłbym 10 na
Barracudę IV 40GB. W Krakowie jest sklep , w którym można kupić Baracudę
właśnie za 510 zl a Samsunga 40GB za 399 zł , Seagate chodzi chyba za 410 zł
..
Nie wiem czy można podać link na ten sklep , więc lepiej tego nie zrobię .
JEśłi Cię będzie interesowac adres , napisz ,a prześlię Ci go na emaila.
BArtek