Re: DRD-8120B DVD Firmware Update

Autor: Pollux (spam_at_won.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 11:19:02 MET

Użytkownik "Tomasz Kasprzak" <ktomek_at_kki.net.pl
> napisał w wiadomości news:9ucst0$oo7$1_at_news.tpi.pl...

> LOL :)
> To co napisalem powyzej nie jest wynikiem mojego podejscia do zycie,

Cieszę się, pozdrawiam serdecznie.
Wykryłem kiedyś w BIOSie Asus'a P2B dwadzieścia cztery błędy,
w tym jeden dla mnie bardzo ważny, dotyczący zarządzania energią.
Asus Taiwan udawał że nie wie, o co chodzi, podobnie Asus USA.
Facet z Asus Germany wziął się za problem i przysłał mi świeży
bios upgrade własnej laboratoryjnej produkcji. Usunął także ten
o który mi chodziło, ale popieprzył bus mastering. To normalne.

"Przeciętni" użytkownicy zapewne do dziś nie wiedzą, że mają
lipę, dla większości typowych zastosowań nie ma to istotnego
znaczenia. Ale dla mnie, dłubacza malkontenta, był to problem
kosmiczny. Dlatego tez zawsze upgraduję lub updatuję wszystko
co się da, często wracam do poprzednej wersji...
Jedno, czego się nie da poprawić, to np. IX symfonia Beethovena
i Andrzej Lepper. Są to bowiem dzieła skończone zupełnie.

Pollux