Re: DRD-8120B DVD Firmware Update

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 10:42:49 MET

"Pollux" <spam_at_won.pl> wrote in message

> Użytkownik "Tomasz Kasprzak" <ktomek_at_kki.net.pl

> Tak, możliwe. Możliwe też i to wysoce,że czemuś zapobiega,
> przeciwdziała etc., czego użytkownik w krótkim okresie czasu mogłby
> nie zauważyć, nie wiedzieć, itd. I czemu nie byłby w stanie
> zapobiec, przeciwdziałać, etc.etc.
> Hyperrealistycznie rzecz biorąc sam fakt istnienia dowolnej
> rzeczy lub istoty z całą pewnością implikuje także skutki negatywne.
> BTW.Musi Ci być cholernie fajnie w życiu. Zazdroszczę.

LOL :)
To co napisalem powyzej nie jest wynikiem mojego podejscia do zycie,
tylko niejakiej wiedzy na temat jak wyglada tworzenie oprogramowania.
Z przeprowadzonych badan wynika że programista wprowadzajacy poprawke
do kodu (a czesto robia to ludzie ktorzy tego kodu wczesniej nie pisali)
ma 50% szans na wprowadzenie jakiegos nowego bledu.

Tomek