Re: DRD-8120B DVD Firmware Update

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 13:35:13 MET

"Pollux" <spam_at_won.pl> wrote in message
> Wykryłem kiedyś w BIOSie Asus'a P2B dwadzieścia cztery błędy,
> w tym jeden dla mnie bardzo ważny, dotyczący zarządzania energią.
> Asus Taiwan udawał że nie wie, o co chodzi, podobnie Asus USA.
> Facet z Asus Germany wziął się za problem i przysłał mi świeży
> bios upgrade własnej laboratoryjnej produkcji. Usunął także ten
> o który mi chodziło, ale popieprzył bus mastering. To normalne.

Asus w ogole ostatnio odwala numery z biosami. W A7V np. nie da sie wrocic
do nizszej wersji biosu niz 1008 (tzn. da sie, ale zewnetrznym
programatorem). A sterowniki do kontrolera Promise na plycie (tak jak i bios
do niego) im nowsze tym gorsze (i zadne nie dzialaja tak jak powinny, jakby
zrobic hybryde to wtedy by bylo git).

> Jedno, czego się nie da poprawić, to np. IX symfonia Beethovena
> i Andrzej Lepper. Są to bowiem dzieła skończone zupełnie.

I tu sie nie zgadzam. Lepper jest wyraznie niedorobiony.

Raf