Odp: Problem z płytą..

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 15:38:47 MET

Użytkownik Sławek <slawek_at_bibltor.torun.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9u7cmu$e35$1_at_flis.man.torun.pl...
> Witam!
> Mam następujący problem - jeśli możecie to pomóżcie:
> Chodzi o wymianę procka - upgrade z Celka266 na Celka400-500 - płyta jest na
> chipset'cie ALI (ALi M1621 A0 9823) - na niej buja sie w tej chwili właśnie
> celek266 - wszystko jest ok - ale w momencie wymiany procka na 400 lub 500 -
> komputer pracuje 10x wolniej niż przed zamianą - samo uruchamianie Windozy
> trwa wieki całe zarówno na celku 400 jak i 500, dodatkową ciekawostą jest
> fakt że bios wykrywa te szybsze procki jako Unknown o właściwej prędkości.
> [...]

Niech zgadnę M726 (Ali1621 vel BxCel).
Wyłącz w windows dma to zacznie działać jak należy.
Jeżeli to ta płyta to uderz na priva dam Ci kilka ciekawych
linków które ostatnio znalazłem (m.in. problem z UDMA,
ostatnich kilka biosów itp. )

PeJot