Re: ECS i Athlon ???

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 01 Dec 2001 - 15:38:03 MET

Użytkownik BAJORNY <bajorny_at_ab.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9u7va0$1krf$1_at_news2.ipartners.pl...
> zZDOSWIADCZENIA WIEM ZE CZESTO k7s5a MA PROBLEMY Z ATHLONAMI DLATEGO POLECAM
> PLYTE NA VIA K7VTA3 JEST TO PLYTA ZNACZNIE STABILNIEJSZ I JESZCZE NIGDZIE
> NIE SLYSZALEM ZYBY MIALA PROBLEMY Z ATHLONAMI CZEGO NIE MOGE POWIEDZIEC O
> K7S5A.
> p.s. sory za caps locka

Ze starą K7VTA3 na kt266 szkoda się szarpać
(jakieś ma uprzedzenia do pamięci noname, ostatnio miałem
interwencję do takiego kompa i skończyło się na zainstalowaniu
Kingston'ów - ValueRam)

Już wiele osób na nią narzekało.
Jak pojawi się wersja 2 na szybkim kt266A to będzie się opłacało
stracić troche nerwów.
Aktualnie K7S5A jest tańsza, szybsza a ilość zgłaszanych problemów
jest w normie dla tanich i popularnych płyt (w końcu to jest
_ECS_ a nie Abit czy Epox/Nmc )

Ważne żeby sprawdzić zasilacz w tanich obudowach
niektóre potrafią dawać dziwne napięcia ze skokami
ponad +/- 5% tolerancję.

PeJot