Re: Problem z modemami

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 18:29:54 MET

Użytkownik pb2000 <pb2000_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9tfm4d$qth$1_at_news.tpi.pl...
[...]
> komputerach wszystkie modemy, natomiast tam nie chodzą. W dwóch komputerach
> jest strasznie słaby transfer, a w trzecim przy połaczeniu mam kompunikat,
> że modem jest źle skonfigurowany, lub nie podłaczony do linii telefonicznej.
> Co jest grane?

Ten komunikat świadczy o tym że źle zainstalowałeś sterowniki do modemu.
Trzeba wejść do panel sterowania/modemy i skasować wszystkie
urządzenia (na liście może być nawet kilka modemów
jeżeli przeprowadzałeś instalację więcej niż 1raz)

A co do tranferów to jeżeli linia ma trzaski a w domach są jeszcze
amatorsko zrobione rozgałęzienia na inne telefony to nic nie poradzisz.

PeJot