Problem z modemami

Autor: pb2000 (pb2000_at_go2.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 08:48:04 MET

Witam!!
mam modem Zoltix 33,600 zewnętrzny zainstalowany w moim komputerze. Ostatnio
składałem trzy komputery , do których dokładałem modemy wewnętrzne (2
zoltrixy 56K i jeden pentagram omen 56K). Moi klienci są oddaleni od siebie
o jakieś 100 m. (3 domki). W domu dokładnie konfigurowałem w poszczególnych
komputerach wszystkie modemy, natomiast tam nie chodzą. W dwóch komputerach
jest strasznie słaby transfer, a w trzecim przy połaczeniu mam kompunikat,
że modem jest źle skonfigurowany, lub nie podłaczony do linii telefonicznej.
Co jest grane?
Za każdą pomoc będę wdzięczny
Pozdrawiam
pb2000