Re: Czy wszystkie DVD to taka kashana ?

Autor: GL (grendel_at_go2.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 12:54:49 MET

On Tue, 20 Nov 2001 22:26:17 +0100, "Wojt_at_s" <wdyszyns_at_go2.pl> wrote:

>w przypadku DVD nawet oznaczeniu np 12/40 nie warto wierzyc:

w tego typu oznaczenia nigdy nie warto wierzyć - a właściwie od
czasu, gdy pojawiły się CD-ROMy szybsze niż x4 - już wtedy zaczęły się
przekręty reklamowe, jeśli chodzi o prędkość odczytu. Ja wolałbym
napęn nawet o połowę wolniejszy (np. x24 zamiast x48), byleby tylko
działał porządnie. Muszę wam się przyznać, że dla mnie najlepszym
cd-romem jest .... nagrywarka Teaca 4,4,24 ;-))) używam jej ciągle od
ponad roku i chodzi jak burza - czyta wszystko, nagrywa elegancko w
granicach swych sprzętowych możliwości (czasami leciutko je
przekraczając; -).
Dlatego następna nagrywarka to będzie na pewno Teac, tylko właśnie z
tym DVD mam problem.

Grendel