Re: Athlon 1700+ z Vobisu czy sie oplaca

Autor: Marcin Witkowski (m.witkowski_at_ppwk.pl)
Data: Thu 22 Nov 2001 - 12:48:39 MET

> Tez sie zastanawialem nad ta karta graficzna. Co do HDD to jest Samsung a
> DVD to LG. Co do plyty to chyba cos na G ale nie pamietam, jeszcze sie
> dowiem.

Jezeli dysk jest Samsunga (a bylem pewien na 99% - to sa najtansze dyski) to
sobie to odpusc. Z moich i moich znajomych doswiadczen wynika ze predzej lub
pozniej bedziesz miec z tym dyskiem problemy :(
W temacie DVD nie siedzie na biezaca ale LG chyba do czolowki sie nie
zaliczaja, a chyba wrecz przeciwnie, ale jak mowie tego pewien nie jestem :)