Re: Czy wszystkie DVD to taka kashana ?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 18:45:15 MET

Użytkownik GL <grendel_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:r50lvt4a635h9375ck1fn738dkrtcatfbj_at_4ax.com...
[...]
> niestety... im szybciej chodzą napędy, tym mniej mi się podobają. W
> początkowym poście pochwaliłem LG x32... tymczasem x52 tej samej firmy
> to głośny, grzejący się, awaryjny i kiepsko radzący sobie z CD-Rami
> napęd.... żadna chwała nie trwa wiecznie....

LGx52 wcale nie jest głośny (chyba że widziałeś zajeżdzonego)
Chyba nie słyszłeś głośnego napędu np.
Cyberdrive x24 ;)

A poza tym napęd x52 nie ma szans mieć takiej dobrej korekcji
błędów jak x32.
Zawsze możesz sobie spowolnić do x8 programem cdbremse, cdromtool
itp. - wtedy przeczyta wszystko ...

PeJot