Re: Czy wszystkie DVD to taka kashana ?

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Wed 21 Nov 2001 - 05:15:53 MET

In <9tdu7q$2p87$1_at_news2.ipartners.pl>, Robert Kowalski wrote:
> Czy twoje IMHO jest oparte na tym jednym jedynym przypadku Hitachi x4?
> Coż, szczęściaż z ciebie. Moje IMHO jest poparte 3 letnim doświadczeniem
> w sprzedaży DVD-ROMów.
> Setkami telefonów pod tytułem "Nie działa".
czy to hitachi x4 to gd2500? bo ja mam od 3.5 roku gd2000 (dvd x2)i jest
chyba nie do zdarcia, nie spotkalem plytki takiej z ktorej by sobie nie
poradzilo.. pewnie wraz ze wzrostem popularnosci tego nosnika i spadkiem
cen napedow, producenci zaczeli stosowac coraz to tansze materialy.. a
poza tym, to nigdy nie udafem takim producentom jak lg czy samsung.. brrr,
juz lepiej wydac troche wiecej i miec cos na dlugo.. zreszta cd/dvd to
raczej dluzsza inwestycja niz procesor czy karta graficzna..

--
Kelof -> cs993373_at_cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming