Re: Czy wszystkie DVD to taka kashana ?

Autor: GL (grendel_at_go2.pl)
Data: Tue 20 Nov 2001 - 17:16:12 MET

On Tue, 20 Nov 2001 16:47:35 +0100, "Robert Kowalski"
<robert.kowalski_at_lama.org.pl> wrote:

>Czy twoje IMHO jest oparte na tym jednym jedynym przypadku Hitachi x4?

No właśnie... a mnie chodziło o doświadczenia. Gdybym ja miał się
wytażać o cd-romach na podstawie mojego doświadczenia "z początków" to
musiałbym powiedzieć, że cd-romy są cudowne. Miałem kiedyś Pioneera x4
(cd-roma, nie dvd-roma ;-) Który był: cichutki, stabilny, czytał
wszystkie ówcześnie dostępne płyty, a także wiele z tych, które
pojawiły się później, działał (i podobno nadal działa !) bezawaryjnie,
nie grzeje się..... itd. itd. itd........

niestety... im szybciej chodzą napędy, tym mniej mi się podobają. W
początkowym poście pochwaliłem LG x32... tymczasem x52 tej samej firmy
to głośny, grzejący się, awaryjny i kiepsko radzący sobie z CD-Rami
napęd.... żadna chwała nie trwa wiecznie....

Grendel