Re: co lepsze 700 ift samsunga czy 795 ft Lg?

Autor: lupazoom (lupazoom_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 01:32:53 MET

czesc...
od tego piatku jestem szcesliwym posiadaczem lg795 i jest mi z tym bardzo
dobrze ale radze ci przed kupnem isc do jakiegos sklepu gdzie sa wystawione
podane przez ciebie modele i porownac sobie ich obraz. lg ma specyficzny
obraz i trzeba sie do niego przyzwyczaic...
nic dodac nic ujac tylko masz problem :)))) nie wiem ile ma samsung ale lg
daje 3 lata gwarancji a to jest wazne...

--
||||||||OOlupazoom_at_wp.plOO|||||||||||