Re: co lepsze 700 ift samsunga czy 795 ft Lg?

Autor: Escobar (wojtek_at_rojcanet.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 23:22:56 MET

> a czy mógłbyś proszę uzasadnić swoją odpowiedź :)

ogolnie mam wieksze zaufanie do monitorow LG - b.duzo ich sprzedaje i
raczej malo sie psuje - chociaz bywaja egemplarze ktore regularnie odmawiaja
posluszenstwa. Poza tym w LG zawsze udaje mi sie idealnie ustawic geometrie
ekranu - najczesciej ustawienia fabryczne nie wymagaja zadnej ingerencji,
natomiast w Samsungach juz troche gorzej ( ze nie wspomne o Sony - tego mam
nadzieje ze kupisz),

dodatkowo atutem moze byc bardzo dobro powloka antyrefleksyja w LG

> masz może taki?

niestety nie, ale moze kiedys... :)

pozdro