Re: co lepsze 700 ift samsunga czy 795 ft Lg?

Autor: luk (luk_at_free.net.pl)
Data: Mon 19 Nov 2001 - 11:31:58 MET

> a czy mógłbyś proszę uzasadnić swoją odpowiedź :)
> masz może taki?

morel a ja bym polecal ift 700. mam taki coprawda z lg go nie mialem okazji
porownywac no ale ten jak dla mnie wymiata . porownywane z sony belinea
aoc(zdecydowanie gorsze monitory jak dla mnei , modeli nie pamietam
wszystkie byly raczej sredniej klasy 17kami ). hmm moglbys pomyslec jeszcze
o monitorze scoot czy cos w tym rodzaju tani brzydki ale dobre parametry i
tani(dostepny np w selgrosach). generalnie ift 700 z tego co zauwazylem na
2(mialem okazje pracowac przy 3 ;) ) sztukach ma wade w postaci slabego
gniazda od karty graficznej (przy "jezdzeniu" monitorem zmieniaja sie
kolory)
pozdrawiam
luk