CD RW - problem

Autor: dexter (biskupdamian_at_poczta.fm)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 23:41:33 MET

Cześć.
Kumpel przyniósł mi dzisiaj do nagrania płytę CDRW Esperanza i niestety nie
mogę nic z nią zrobić. Dotychczasowej zawartości nie da się skasować, nie da
się dograć do istaniejących już plików. Próbowałem z Nero, Easy Cd Creator.
Za każdym razem wywala błędy, że płyta jest nieodpowiednia. Dziwi mnie to
trochę zważywszy na to że płytka jest nowa (może 2 tygodnie).
Postanowiłem sprawdzić ją na programiku Fireburner i wywalił taki komunikat:

"Recording device: LG CD-RW CED-8080B
Recording method: Track-at-once
Recording Speed: Max
Thread1: Executing
Thread1: Reading Disc Info
Thread1: Setting Write Parameters
Thread1: Reading Next Track Info
Thread1: Start LBA is 111800
Thread1: Processing Track 4 [Mode1] [231229 Sectors]
Thread1: Converting from Mode1/2352 to Mode1/2048 on the fly
Thread2: Executing
Thread2: Write 10 Error @ Sector 111800
Thread2: Sense Error: HARDWARE_ERROR (TRACK FOLLOWING ERROR) (0x04 0x09
0x00)
Thread2: Synchronizing Cache
Recording complete"

Niepokoi mnie trochę to Hardware_Error, czy ktoś wiem co to może być. Mam
nadzieję że nie nagrywarka (LG8080B). Czy to wina nagrywarki czy płytki. Z
góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam
Dexter