Re: Znowu modem:(

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 17:36:38 MET

Jeremi <jeremi_at_poland.com> skribis:

> Dzieki za upomnienie. Znaczy co mialem napisac: mam modem zew. Asmax i nie
> daje rady obsluzyc UARTa i przez to, gadanie Hayesem mi nie wychodzi?
> ;))

Myszka szeregowa Ci działa jak ją wepniesz tam, gdzie teraz masz modem?
Bo tego UARTa to masz na płycie:)

> No tak wlasnie myslalem, ze to nie moja wina, tylko tego glupiego Windowsa,

Oczywiście.

> potrzebowalem tylko potwierdzenia, teraz lece kupic trzeciego twardziela,
> zainstaluje na nim Linuxa, podlacze modem, ktory z Linuxem gada Hayesem jak
> rodzony brat i bede szalal w necie cala para;)

No, kolejny nawrócony! ;)

> Mogles sobie darowac te uwage:( Wydaje mi sie jednak, ze to ja cos robie nie
> tak i OS tu nic nie zmieni.

Co można robić nie tak!?

> Bosz... Tak to mozesz pisac do np. Radka Sokola i on bedzie wiedzial co
> piszesz:))
> Ja jestem _zwyklym_ uzytkownikiem komputera i moja wiedza nie siega az tak
> gleboko.
> Port oczywiscie ustawilem [az takim lamerem to mysle, ze nie jestem], ale
> jesli bylbys tak uprzejmy i powiedzial mi co zrobic z tymi przyplywami,
> znaczy ten tego oczywiscie przeplywami, to bardzo Ci bede zobowiazany:) Co
> to ta kontrola parzystosci? I jak mam to sprawdzic?

Jak sobie biegasz po ustawieniach, to masz dużo różnego badziewia. Zwróć
uwagę na takie liczby jak 9600 - i zamień na 115200, xon/xoff na sprzęt,
cyferka_literka_cyferka - na 8N1. A później tam, gdzie masz modem pacnij
w 'diagnostyka':)

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>