Re: Znowu modem:(

Autor: Jeremi (jeremi_at_poland.com)
Data: Sun 18 Nov 2001 - 19:25:06 MET

GoTaR" <gotar_at_priv0.onet.pl> napisał w wiadomości

> Myszka szeregowa Ci działa jak ją wepniesz tam, gdzie teraz masz modem?
> Bo tego UARTa to masz na płycie:)

Mysze mam na USB, ale UPS mam podlaczony do COM1 a kabelek Fbus do COM2 i
wszystko dziala [odwrotnie takze - sprawdzalem].

Windowsa,

> Oczywiście.

Teraz zartujesz, czy mowisz powazne?

> No, kolejny nawrócony! ;)

A tu musze powiedziec iz tak sie sklada, ze uwazam Linuxa za lepszy OS:)
Ale jak zauwazyles, za cienki jestem "w te klocki" i jak znam zycie, to
grupe linuksiarzy zameczylbym na smierc, zanim bym sie nauczyl:)) Az tylu
wrogow to ja nie chce miec;))

> Co można robić nie tak!?

Mozna, mozna. Podejrzewam, ze kilkanascie osob z tej grupy wiedzialoby co ma
robic, a ja nie wiem i te niewiedze nazywam "robieniem czegos nie tak":))

Co

> Jak sobie biegasz po ustawieniach, to masz dużo różnego badziewia. Zwróć
> uwagę na takie liczby jak 9600 - i zamień na 115200, xon/xoff na sprzęt,
> cyferka_literka_cyferka - na 8N1. A później tam, gdzie masz modem pacnij
> w 'diagnostyka':)

Ha!! No toz ja wlasnie tak zrobilem:))))) Tylko nie wiedzialem, ze to te
przeplywy:))
Mowilem, zeby do mnie pisac ludzkim jezykiem:))
Ustawilem xon na sprzet, predkosc 115200, 8N1, w 'zaawansowanych' wpisalem
S10=50. I nic:(( Klikam na 'diadnostyka', przez chwilke nic sie nie dzieje i
wyskakuje mi haslo, ze brak lacznosci z modemem i ze pewnie tego modemu tam
nie ma:(((
A to jest akurat w jawnej sprzecznosci z moim spojrzeniem, bo ja modem widze
i nawet mu sie odpowiednie diody swieca;))

--
Pozdrawiam,
Jeremi