Re: Znowu modem:(

Autor: Jeremi (jeremi_at_poland.com)
Data: Sat 17 Nov 2001 - 22:51:52 MET

Witam!

GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl> napisał w wiadomości

> Modemów się nie instaluje. Masz obsługę UARTa i na tym jest realizowane
> gadanie w Hayesie.

Dzieki za upomnienie. Znaczy co mialem napisac: mam modem zew. Asmax i nie
daje rady obsluzyc UARTa i przez to, gadanie Hayesem mi nie wychodzi?
;))

> To postaw normalny system (jakiś unices), albo weź sterowniki modemu
> standardowego (czy jak to się tam w win nazywa).

No tak wlasnie myslalem, ze to nie moja wina, tylko tego glupiego Windowsa,
potrzebowalem tylko potwierdzenia, teraz lece kupic trzeciego twardziela,
zainstaluje na nim Linuxa, podlacze modem, ktory z Linuxem gada Hayesem jak
rodzony brat i bede szalal w necie cala para;)
Mogles sobie darowac te uwage:( Wydaje mi sie jednak, ze to ja cos robie nie
tak i OS tu nic nie zmieni.

Piszac, ze wymusilem instalacje, mialem na mysli wlasnie "modem standardowy"
i sterowniki windy, potem [gdy i to nic nie dawało] kopiowałem sterowniki z
Asmaxa.

> Ustawiłeś port? Sterowanie przepływem, przepływność, kontrola
> parzystości...

Bosz... Tak to mozesz pisac do np. Radka Sokola i on bedzie wiedzial co
piszesz:))
Ja jestem _zwyklym_ uzytkownikiem komputera i moja wiedza nie siega az tak
gleboko.
Port oczywiscie ustawilem [az takim lamerem to mysle, ze nie jestem], ale
jesli bylbys tak uprzejmy i powiedzial mi co zrobic z tymi przyplywami,
znaczy ten tego oczywiscie przeplywami, to bardzo Ci bede zobowiazany:) Co
to ta kontrola parzystosci? I jak mam to sprawdzic?

--
Pozdrawiam,
Jeremi