Re: TEAC CD-540E & firmware

Autor: Andrzej Litewka (andx_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 23:44:48 MET

"@r2r"
> u mnei sie rozpędza z ripowaniem pod koneic płyty audio do ponad 38x ;-) a
> startuje od gdzieś tak 17x. Bez trzasków.

A potem są lipnej jakości kopie płytek audio :(
Do ściągania ścieżek audio tylko i wyłącznie program Exact Audio Copy do
zassania np z http://www.mp3.wp.pl/ w dziale programy.
Lub z macierzystej strony http://www.exactaudiocopy.de/
Wcześniej używałem Windac-a (i byłem z niego zadowolony - zczytywanie dla
sector synchronization ~8-10x) do czasu gdy trafiłem na jedną lipną płytkę
audio -okazał się lipa w porównaniu z EAC-iem, który potrafi naprawiać błędy
z płyt - a mają je nawet te oryginalnie tłoczone, nie wspomnę już o
piratach.
Przy ściąganiu z jedej takiej "made in Bulgaria" Windac ściągnął tak jak
jest na płycie (efekt gubienia ścieżki) Na tradycyjnym odtwarzaczu CD-Audio
tego gubienia nie słychać było przy odtwarzaniu tego pirata, bo odtwarzacze
audio mają wbudowany system korekcji błędów.
Ta sama ścieżką ściągnięta EAC-iem została zapisana na twardym dysku miodzio
:)
Co ciekawe EAC jest programem FREE w przeciwieństwie do Windaca, a mimo to
jest nie do przebicia przy kopiowaniu ścieżek z kiepskiej jakości płyt lub
mocno porysowanych.
Pomijam fakt, że ścieżka była naprawiana około 30 minut!!! Ale w końcu
została naprawiona!
Przy normalnych, fachowych płytach audio prędkość zczytywania płytki wynosi
~1.4-2x na Teacu CD-540E (dla "Secure mode" i najwyższej korekcji błędów).

--
TNIJ CYTATY!!!