Do posiadaczy ECS K7VZA rev 3.0

Autor: andy (andy4ever_at_go2.pl)
Data: Tue 13 Nov 2001 - 01:13:12 MET

Witam!

Pytanie to kieruje do posiadaczy ECS'a K7VZA rev 3.0, albowiem oni bedea
najlepiej zorientowani, otoz:
jak to jest z tymi biosami - gdy kupilem moja plyte, to od nowosci
zainstalowany byl bios 3.2b datowany na 04/30/2001, tymczasem wchodze sobie
na strone z updatami i widze, ze bios o numerze 3.2b wypuszczony byl
05/03/2001, czyli kilka dni pozniej! Wg mnie bios 3.2b ze strony a ten
zainstalowany fabrycznie na plycie jest ten sam, po porownywalem pliki BIN.
Jak w takim razie oni to zrobili?! Czyzby pomylily sie im daty?
Bo jestem troche zdezorientowany i nie wiem, czy mam wgrac 3.2e albo 3.3b,
czy moze jeszcze 3.2d, ktory byl wypuszczony 06/26/2001 (czyli niby 2
miesiace po tym w mojej plycie).
Dzieki za wszelka odpowiedz ;-))

--
Pozdrawiam,