Re: Wybor monitora 17" - jaki?

Autor: +Paweł (paulos_at_kki.net.pl_heregoesantispam_)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 16:17:35 MET

Artur wrote:

> Czolem Szanowni Grupowicze,
>
> Pytanie jest bardzo proste. Jaki monitor 17" i dlaczego?
> Chetnie wyslucham osoby, ktore maja jakies doswiadczenie z ponizszymi
> modelami:
> -LG 795FT 1260zl

Mam od ponad roku.
Obraz płaski - aż za płaski na początku.

Ogólnie nieĽle, poza tym, że mój specyficznie egzemplarz,
ma dziwną wadę (miał ją od początku) - podczas pracy lekko
szumi w obudowie, a przy włączaniu jest wyraĽny "strzał", jakby
przeskoczenia
napięcia. Jak wkładam wtyczkę do gniazdka, to potrafi zaiskrzyć. Nie mam
pojęcia
o co tu chodzi, bo poza tym jest OK.

Pracuję po 12+ godzin dziennie i jest znakomicie.
Co do obrazu to ma IMO wszystko co trzeba - 768 x 1024 @ 85 Hz
Nie wiem jak ze stabilnością w dłuższym okresie, bo mam wrażenie,
że od pewnego czasu zaczyna mi troszkę tętnić.
Ale i tak jestem zadowolony.

Z negatywów, to w OSD
nie wiem czemu BRIGHTNESS można ustawić tylko na
79 i 81, ale nie na 80. W pracy to nie przeszkadza, ale dziwi.

P.