Pamieci a FSB - pytanie

Autor: Fred (polkiu_at_poczta.fm)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 17:21:04 MET

Gdzies tam w tescie jakiegos kompa przeczytalem, ze pamieci sa wlozone
133MHZ ale jako ze byla tam taka plyta w ktorej czestotliwosc musi byc
schynchronizowana z FSB wiec chcodzily jedynie na 100 MHZ.

No i u mnie hcyba jest ten sam problem. Juz onim pisalem wiec pokrotce. po
przestawieniu na DRAM timin na 133 system sie wiecha (albo blad ochrony
windows alo inne takie).

roceka ma Durona 800 (8 x 100). Wiec pytanie mam takie: czy mozna by zmienic
fsb na 133 i w zwiazku z tym by bylo ok.800 - zmienilbym na 6x133 (bodajze
798) czy jest cos takiego mozliwe z poziomu samego biosu czy tez musz
mostakowac przerwy grafitem ?

plytka to ecs k7vza.