Re: dobry kontroler FireWire

Autor: Maciej Magryś (magmac_at_go2.pl)
Data: Mon 12 Nov 2001 - 16:10:04 MET

> Kontroler ma sluzyc do sciagania filmow z kamery. Dotychczas robie to przy
> pomocy karty TV, jednak ta oferuje zbyt male rozdzielczosci. I odrazu
> jeszcze pytanko. Jak to jest z tymi kontrolerami? Czy beda dobrze
> wspolpracowaly z kamera w systemie NTSC? Wydaje mi sie ze nie powinno miec
> to znaczenia ale zapytac nie zaszkodzi.

Witam !

Kontroler jakikolwiek, byle na chipsecie TEXAS INSTRUMENTS. Jak chcesz adres
z okolic Wrocławia to pisz na priva.

Z NTSC nie ma problemu, w koncu to tylko karta do przesylania danych, wiec
jej jest wsio ryba. Byle oprogramowanie dalo rade w ustawieniu odpowiedniej
rozdzielczosci i ilosci klatek na sekunde. No i kamera musi byc NTSC

Pozdrawiam.