Re: problem -wlaczenie dowolnej aplikacji zaburza dzwiek

Autor: Wujaszek (wujaszek_at_surfy.net)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 18:36:22 MET

> jak to mozliwe, ze na plycie z via nie che sie zainstalowac via 4in1? mnie
> osobiscie sie to nie zdarzylo...
> moze czas przejsc na cos z rodziny win NT ?
> jak masz mozliwosc to proponuje delikatny demontaz podpiecie dysku i jednego
> z napedow cd na osobnych kablach,
> albo jeszcze lepiej zostwic tylko hdd, ram i grafike i zainstalowac via4in1.
> nie ma sily, to musi dzialac!

No to sprobuje dzis jeszcze raz zainstalowac 4in1. ogolnie nie mam
zaufania do driverow Via, ostatnio zaladowalem ide busmaster 3.12
driver, bo mialem problemy z kopiowaniem duzych plikow na zipa 100mb
(zreszta nadal mam ten problem), ponoc 3.12 mial pomoc. Po restracie
komputer nie mogl zaskoczyc, zero errorow, zatrzymywal sie na
niebieskiej stronie poczatkowej windowsa98. Po odinstalowaniu w safe
mode nadal Winda nie chciala zastartowac. Na szczescie mialem image
twardziela zrobiony przy uzyciu Norton Ghost'a i wrocilem do stanu
sprzed instalacji 3.12. i tak to jest z via