Re: problem -wlaczenie dowolnej aplikacji zaburza dzwiek

Autor: Wujaszek (wujaszek_at_surfy.net)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 18:47:50 MET

A jeszcze jedna rzecz. Jak nie moglem odinstalowac tego 3.12
busmastera to wyczyscilem CMOS, pozniej ustawilem wczesniejsze
parametry. I po poniejszym uzyciu norton ghosta i powrocie do windowsa
zaczely sie problemy z muzyka. Wczoraj monitorowalem procesor na
System Monitorze i okazuje sie ze procesor jest zaangazowany w 100%
przy otwieraniu photoshopa czy interneta eklporera, stad chyba zaburza
muzyke. tylko dlaczego procesor jest tak obcaizony?? wczesniej mi sie
to nie zdazalo. Athlon 900 przy otwieraniu Interneta Explorea powinien
duzo lepiej chodzic, przynajmniej tak mi sie wydaje