Re: problem -wlaczenie dowolnej aplikacji zaburza dzwiek

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 00:45:48 MET

itp,

> Zgadzam sie ze tak nie moze byc, ale prace na "czyms takim" musze
> sobie niestey wyobrazic. Co do dvd i nagrywarki to w obu przypadkach
> mam ustawione DMA. Po wlaczeniu DMA dla HD brak jakielkowliek poprawy.
> A 4in1 w moim przypadku szkoda gadac - wisi komp jak zloto.
> Zauwazylem tylko jedna poprawe - wczesniej korzystalem z odtwarzacza
> do muzyki, ktory dostalem z nagrywarka plextora, niejaki MVPlayer.
> Kiedy skorzystalem z wmontowanego w Windowsa CD playera to procent
> "uzycia" procesora ten sam, czyli na 100% ale muzyki nie szarpie.

ciagle nie rozumiem jak moze przerywac muzyka CD Audio ? na obu napedach ?

jak to mozliwe, ze na plycie z via nie che sie zainstalowac via 4in1? mnie
osobiscie sie to nie zdarzylo...
moze czas przejsc na cos z rodziny win NT ?
jak masz mozliwosc to proponuje delikatny demontaz podpiecie dysku i jednego
z napedow cd na osobnych kablach,
albo jeszcze lepiej zostwic tylko hdd, ram i grafike i zainstalowac via4in1.
nie ma sily, to musi dzialac!

--
V.E.G.E.T.A.
Vigilant Electronic Galactic Exploration and Troubleshooting Android