Re: Pomoc przy celeronie 533

Autor: iR (irnowak_at_obywatel.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 11:13:45 MET

Użytkownik "Pecet" <michal522_at_wp.pl> napisał w wiadomości
>W biosie mam do wybory szyny 66,75,83.Gdybym chcial miec
> szyne 83 mgh to szlyszalem iz trzeba przestawic dzielnik agp , pci i
> napiecie procka.Dlatego chcialbym sie dowiedziec czy to prawda i jak
mam to

Zalezy jaka karta graficzna, jezeli w miare nowa i markowa to powinna
dzialac na agp 1/1,
jesli nie pojdzie to dzielnik dla agp 2/3.

To samo jesli chodzi o pci, w tym przypadku najczesciej nie wytrzymuja
dyski, ale karty tez moga sprawiac problemy, wszystko zalezy od tego co
masz w srodku. Ustawienie bezpieczne dla fsb 83 MHz to 1/3 dla pci.

Napiecie procesora nalezy podniesc jezeli komputer bedzie niestabilny,
ale w tym przypadku trzeba zazwyczaj pomyslec o jakims lepszym
chlodzeniu .

> zrobic.Chcialbym sie rowniez zapytac czemu nie moge zrobic szyny np.
100
> mgh.I czy predkosc szyny zalezy od tego jakas dobra mam plyte glowna
czy
> procesor?

zalezy od plyty

--