Pomoc przy celeronie 533

Autor: Pecet (michal522_at_wp.pl)
Data: Tue 06 Nov 2001 - 14:30:45 MET

Witam! Otoz jestem poczatkujacy w sprawach podkrecania procesorow , ale
chcialbym sie dowiedziec kilku rzeczy.Otoz mam procesor: Intel Celeron 533
( copermine 128 ) , plyta glowna: Soltek ( PPGA VIAATX U66 , SL-65FV+ ) ,
pamiec ram: jedna kosc dimm 64 100 mgh a druga to 128 mb 133mgh ( firmy nie
znam ).Wiem ze procesor ma zablokowany mnoznik dlatego z szyny 66 wskoczylem
na 75 i mam 600 mgh.W biosie mam do wybory szyny 66,75,83.Gdybym chcial miec
szyne 83 mgh to szlyszalem iz trzeba przestawic dzielnik agp , pci i
napiecie procka.Dlatego chcialbym sie dowiedziec czy to prawda i jak mam to
zrobic.Chcialbym sie rowniez zapytac czemu nie moge zrobic szyny np. 100
mgh.I czy predkosc szyny zalezy od tego jakas dobra mam plyte glowna czy
procesor?

Dziekuje i Pozdrawiam
Pecet