RIVA TNT2 - problem

Autor: Marek Pawelec (wasaty_at_vainglory.hell.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 11:08:20 MET

Czołem.

Mam problem z Rivą TNT2, 16 MB RAM.

Przez ponad rok pracowałem z tą kartą bez problemów. Ostatnio jednak
zaczęły się schody. Windows zaczął się bardzo często wieszać. Nie
pomogło zainstalowanie nowych streowników do karty.

Po przełączeniu grafiki w windows w tryb "bez akceleracji sprzętowej"
zwisy praktycznie się nie zdarzają.

Zainstalowałem Scitech Display Doctora. Jednak on nie wykrywa mojej
karty.

Macie jakieś pomysły co się mogło stać, i czy coś da się na to poradzić?

Pozdrawiam,
Wąsaty

--
I have no capslock and I must scream..