Re: litery dla partycji w dos i windows

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 23:48:01 MET

"pf64" <pf64_at_interia.pl> wrote in message news:9s4dfj$iu5$1_at_news.tpi.pl...
> oczywiście lepiej jest mieć 40GB w jednym kawałku, wtedy scandisk
> działa o wiele dłużej i przerwa w pracy na komputerze automatycznie
> się wydłuża,

Nie rozumiem... przy przerwie w pracy i tak Scandisk sprawdza
wszystkie lokalne dyski więc co za różnica czy sprawdzi 40GB
porozrzucane po dziesięciu 4-gigowych partycjach czy jednej dużej?

> nie mówiąc jak przyjemnie patrzy się na defragmentacje,
> a gdzie ja biedny posieje moje pliki po 7giga każdy??
> Cóż za marnotrastwo Przemku :((

Jaką defragmentację? No i jakie masz rozmiary partycji dla plików
o takich rozmiarach?
Wytłumacz mi jak to jest, że masz C-M... i pliki po 7G :-)