Re: litery dla partycji w dos i windows

Autor: pf64 (pf64_at_interia.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 22:55:47 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości

> A czy możesz mi zdradzić mi sekret, do jakiego celu potrzebny
> Ci dysk podzielony na taka ilosc partycji? Przeciez to jest
> marnotrastwo miejsca...

Nie mogę to ściśle tajne zalecenie FBI z powodu ataków wąglika,
sorry może za miesiąc Ci powiem, jak sprawa już przycichnie,
oczywiście lepiej jest mieć 40GB w jednym kawałku, wtedy scandisk działa o
wiele dłużej
i przerwa w pracy na komputerze automatycznie się wydłuża, nie mówiąc jak
przyjemnie
patrzy się na defragmentacje, a gdzie ja biedny posieje moje pliki po 7giga
każdy??
Cóż za marnotrastwo Przemku :((