Re: litery dla partycji w dos i windows

Autor: pf64 (pf64_at_interia.pl)
Data: Wed 07 Nov 2001 - 13:38:03 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości

> Nie rozumiem... przy przerwie w pracy i tak Scandisk sprawdza
> wszystkie lokalne dyski więc co za różnica czy sprawdzi 40GB
> porozrzucane po dziesięciu 4-gigowych partycjach czy jednej dużej?

Nie ma żadnej przerwy w pracy, a chyba szybciej sprawdzi jeden najczęściej
używany dysk 4Gigowy,
niż cały 40GB??

> Jaką defragmentację?
Co nie wiesz co to jest?

>No i jakie masz rozmiary partycji dla plików
> o takich rozmiarach?
> Wytłumacz mi jak to jest, że masz C-M... i pliki po 7G :-)

Tak, że nie wyczułeś sarkazmu, nie mam takich plików więc nie potrzebuje
takich dużych partycji.
Zdaje się, że mówiłeś coś o jakimś marnotrastwie i coś nie potrafisz
udowodnić swoich racji...