Re: UPC vs. AsterCity w Warszawie

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 14:22:14 MET

In pl.regionalne.warszawa Adam Czajka <adamc_at_snn.com.pl> wrote:
> Jest zdaje się jakaś strona pokrzywdzonych przez UPC, moża się tam
> wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć.
Pokrzywdzonych ?
Znaczy co im UPC zrobiło ? :)
Zapewne z p. Martyńskim i Raf256 na czele ;)
> Osobiście wybrałem Aster podstawowy pakiet i nie mam z nim większych
> problemów. Transfer dochodzi do 80k, nie mieli większych awarii,
80KB/s ?
AFAIR to tam było chyba 512 kbitów.
Swoją drogą - ja na UPC też nie narzekam.
> serwis działa 24h na dobę i można zgłaszać awarie nawet o 3 w nocy
> i dość szybko je usuwają.
To jest plus ACN.
> Teraz zmniejszyli jeszcze cenę abonamentu od kilkunastu
> do kilkudziesięciu złotych, zależnie od pakietu. Dodatkowo mam u nich
Zmniejszyli ? :>
Znaczy masz na myśli to, że VAT się zmniejszył ? :)
> kablówkę i telefon i wszystko jest OK, włącznie z cenami.
> Obecnie opłata za podstawowy abonament wynosi 99zł, a za 256/64 149zł,
> upstream z 32k do 64k 11zł.
99 zł ? Za co ?

--
Przemyslaw Maciuszko