Re: UPC vs. AsterCity w Warszawie

Autor: Piotr S. (azazel69_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 14:57:07 MET

Użytkownik "Bishop" <bishop9_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Jak myslicie jak sobie lepiej podlaczyc Internet? Przez AsterCity czy UPC?
> Dzis byl u mnie (Warszawa) przedstawiciel AsterCity i strasznie marudzil
na
> konkurencyjne UPC (ze slaba jakosc i oferowana przepustowosc jest tylko
> teoretyczna itd.).
> Czy ktos ma jakies doswiadczenia?

oczywiscie Aster :-) . Podst. pakiet zapewnia transfer down 16KB/s ale
wystarczy skonfigurowac proxy i juz mamy 4x tyle :) . Tylko 10zl kosztuje
podniesienie upstream z 4 do 8 KB/s . Stale IP to duzy + dla Astera .
Jeszcze mozna dodac ze majac Astera nie trzeba sie martwic o szukanie
warezow - gier , filmow itp. ale to juz dla bardziej wtajemniczonych :PP