Re: UPC vs. AsterCity w Warszawie

Autor: Adam Czajka (adamc_at_snn.com.pl)
Data: Mon 05 Nov 2001 - 13:22:31 MET

hey

Bishop wrote:

> OK. Więc raczej wezme UPC.
> Serdeczne dzieki dla wszystkich!

Sugeruję, abyś najpierw poprzeglądał archiwum pl.comp.networking
Jest zdaje się jakaś strona pokrzywdzonych przez UPC, moża się tam
wielu ciekawych rzeczy dowiedzieć.
Osobiście wybrałem Aster podstawowy pakiet i nie mam z nim większych
problemów. Transfer dochodzi do 80k, nie mieli większych awarii,
serwis działa 24h na dobę i można zgłaszać awarie nawet o 3 w nocy
i dość szybko je usuwają.
Teraz zmniejszyli jeszcze cenę abonamentu od kilkunastu
do kilkudziesięciu złotych, zależnie od pakietu. Dodatkowo mam u nich
kablówkę i telefon i wszystko jest OK, włącznie z cenami.
Obecnie opłata za podstawowy abonament wynosi 99zł, a za 256/64 149zł,
upstream z 32k do 64k 11zł.

--
Pozdrawiam,
Adam Czajka