Re: shuttle, zoltrix

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 18:18:06 MET

Użytkownik Maciej Krzyzanowski <nospam-maciek_at_hsm.net.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:1ftvvtkaehced92dsijanvjvakosvraprl_at_4ax.com...
> Witam
>
> sytuacja wyglada tak:
> shuttle ak11
> duron 900
> 128mb ram
> geforce2 64mb mx400
> seagate 20gb
> zoltrix spirit
>
> no i problem jak nei trudno sie domyslec z zoltrixem ;-)
> sytuacja wygalda tak...sterowniki sie ladnie zainstalowaly i wszystko
> cacy...tylko ze jak probuje nawiazac polaczenie z czym kolwiek (nawet
> jak kabel od lini odlacze ;p) to w trakcie jego nawiazywania, po
> [...]
[...]

Wylacz w biosie: delay transaction, dynamic bursting,
pnp_os_installed.
Sterowniki do modemu masz ostatnie (te z 2000 - 1.64) ?
Zainstalowales via4in1 min.4.31 ?
Sprawdz przerwania w tabelce przy uruchamianiu sie komputera
(nacisnij klawisz Pause)
Jezeli dzieli z czyms to przerzuc go do innego slotu.
Generalnie Spirit (nie wiem dokladnie który
masz rev) malo obciaza komputer i blyskawicznie tez sie
rozlacza.
Problemem jest jednak to ze ma od dawna nie rozwijane sterowniki..

Masz mozliwosc to wymien na najtanszego Scorpiusa,
podobno jak na ta cene to dziala OK.

PeJot