Re: mysz usb + win me = zwis przy restarcie

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 18:16:16 MET

Użytkownik Krzysztof Sterna <krzys_sterna_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9toqf1$gr3$1_at_news.tpi.pl...
> witam,
> problem jak w temacie...
>
> myszka to microsoft optical na usb
> plyta glowna MSI K7T266 Pro 2
>
> najnowsze 4in1 zapodane (v 4.35)
>
> system zamyka sie poprawnie, ale jak robie restart to pokazuje sie czarny
> ekran i koniec... nawet klawiatura nie reaguje...
> ta sama mysz podlaczona za pomoca przejsciowki do ps2 chodzi OK...
> testowalem mysz tez na w2k i tam po podlaczeniu przez usb jest wszystko OK
>
> moze problem jest generanie z portami usb? nie mam innego urzadzenia zeby to
> sprawdzic...
> [...]

Właśnie ostatnio przeczytałem w pewnej gazecie że WinMe ma błąd w usb
i trzeba podmienić plik pci.vxd na nowszą wersję (to tłumaczy mi różne problemy
ze skanerami).
Poszukaj patcha na stronie Microsoftu lub napisz do supportu msinfo_at_delta.com.pl
to Ci może przyślą w załączniku.
Jeżeli będziesz grzebał na stronach MS to przy okazji ściągnij sobie patcha
dla IDE do WinMe (też może o to chodzić).

PeJot