Re: shuttle, zoltrix

Autor: Maciej Krzyzanowski (nospam-maciek_at_hsm.net.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 22:11:45 MET

Dnia Mon, 26 Nov 2001 18:18:06 +0100, "PeJot" <kpejot_at_skrzynka.pl>
napisał(a):

>Wylacz w biosie: delay transaction, dynamic bursting,
>pnp_os_installed.

wylaczylem

>Sterowniki do modemu masz ostatnie (te z 2000 - 1.64) ?

tak...16.06.2000

>Zainstalowales via4in1 min.4.31 ?

4.35

>Sprawdz przerwania w tabelce przy uruchamianiu sie komputera
>(nacisnij klawisz Pause)

nie dzieli...aczkolwiek dziela dwa inne urzadzenia...zreszta zaraz
wyjme sieciowke i sprobuje

>Jezeli dzieli z czyms to przerzuc go do innego slotu.
>Generalnie Spirit (nie wiem dokladnie który
>masz rev) malo obciaza komputer i blyskawicznie tez sie
>rozlacza.

uzywalem spirita przez rok i nie bylo z tym zadnych ale to zadnych
problemow...a tu taka kicha i to w dwoch kompach (prawie identycznych)

>Problemem jest jednak to ze ma od dawna nie rozwijane sterowniki..

o tym nie wiedzialem

>Masz mozliwosc to wymien na najtanszego Scorpiusa,
>podobno jak na ta cene to dziala OK.

niestety raczej nie mam takiej mozliwosci

--
Pozdrawiam
 Maciej Krzyzanowski