Re: HDD 40GB, 7200obr/min

Autor: Hawlik (hawlik_at_go2.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 12:58:04 MET

Użytkownik <mrfunboy_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości >
> A co jesli chodzi o Maxtor DiamondMax, Quantum FireBall AS plus, Segate
> Baracuda IV, bo tylko takie sa w sklepie w ktorym chce kupic (no i jeszcze
IBM,
> ale wiadomo jak to ostatnio z nim bywa)?

Witam.
Ja ma w sumie 3 szt. segate-a (kiedys kupilem gdzies spod lady:) i nigdy bym
juz dysku tej firmy nie kupil...... sa to coprawda nie najnowsze uzadzenie
bo Baracuda II ale i tak... uraz zostaje. (tyle ile one robia halasu..... ja
mlynki do kawy!!)
oprucz tego mam IBM 7200 30GB (moj sie nie psuje wiec coz moge tylko
zachwalac:)
Fujsu 30GB na olejach..... baz szelestny.... rowniez same superlatywy.

To tyle.... a decyzje musisz podjac sam:)
pozdro.