Re: HDD 40GB, 7200obr/min

Autor: Dominik Ścigalski (dominiks_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Nov 2001 - 14:19:45 MET

Użytkownik "Hawlik" <hawlik_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> IBM,
>
> Witam.
> Ja ma w sumie 3 szt. segate-a (kiedys kupilem gdzies spod lady:) i nigdy
bym
> juz dysku tej firmy nie kupil...... sa to coprawda nie najnowsze uzadzenie
> bo Baracuda II ale i tak... uraz zostaje. (tyle ile one robia halasu.....
ja
> mlynki do kawy!!)

No to duzo sie zmienilo w ATA IV nie slychac dysku!!! Doslownie, trzeba
przytknac ucho do komputera, zeby bylo slychac ze dysk w ogole cos czyta!

Bardzo polecam ten dysk. U mnie sprawdza sie swietnie. A i w malym lanie
na serwerze linuxowym ostatnio chodzi ATA III i tez nia ma z nia problmow.

Pozdrawiam,

Dominik