Re: ECS K7S5A - problemy z konfiguracją

Autor: bynek (bynek_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 11:21:04 MET DST

> hymmmmm.... generalnie TV i sound 3x np. na IRQ 10 moze być
> moze to i winda ??? dzieje siętak dopiero jak zainstalujesz TV ???
> bez tego wszytko chodzi i resetuje się prawidłowo ???

Dokładnie tak!!!
Kolega poradzil mi, zeby wszystko wyciagnac i instalowac po kolei.
Tak tez zrobilem, bez TV wszystko chodzilo cacy, wielokrotnie resetowane,
instalowane dodatkowe programiki.
Potem TV zainstalowala sie prawidlowo, kablowke mozna bylo ogladac,
do czasu resetu kompa.
W czasie wczytywania sterownikow windy, wywala blad
MSGSRV32 w module devcon32.dll, i dalej calosc wisi.