Re: Asus TUSL2-C i 815EP

Autor: Arkturus Mengsk (mengsk_at_go2.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 11:10:47 MET DST

"rnaefc" <rnaefc__at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Co sądzicie o tej płycie ?
> Może ktoś już ją ma i chce się podzielić opinią o niej ?
> Najbardziej zależy mi na stabilności ... no i trochę na wydajności :-).
> Chciałbym także zaczerpnąć opinii o samym chipsecie 815EP - co o nim
> sądzicie ? jak ze stabilnością ?
> Który wg Was z nowszych chipsetów jest najlepszy ?

Witam,

Mam taka plyta w swoim komputerze i jak narazie wszystko jest super. Plyta
sie nie zawiesza i jest dosc wydajna. Co ciekawe jest to nowsza wersja plyty
CUSL-2C tyle tylko ze obsluguje szybsze procesory. Ja w swojej mam
wlozeonego PIII 1 GHz i 768 MB RAM PC 133.
Pracowalem juz z wieloma plytami Asusa od P5xx do CUR-DLS i jak narazie
wszystkie spisywale sie bardzo dobrze.

Darek