Re: ECS K7S5A - problemy z konfiguracją

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 11:58:29 MET DST

Użytkownik bynek <bynek_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9r0oj1$kj9$1_at_news.tpi.pl...

> Dokładnie tak!!!
> Kolega poradzil mi, zeby wszystko wyciagnac i instalowac po kolei.
> Tak tez zrobilem, bez TV wszystko chodzilo cacy, wielokrotnie resetowane,
> instalowane dodatkowe programiki.
> Potem TV zainstalowala sie prawidlowo, kablowke mozna bylo ogladac,
> do czasu resetu kompa.
> W czasie wczytywania sterownikow windy, wywala blad
> MSGSRV32 w module devcon32.dll, i dalej calosc wisi.

znaczy instalujesz drivery i odrazu soft ????
czy dopiero po zainstalowaniu softu ??? i resecie ?? nie rozumiem

zrób to starą metodą (na cierpliwego) powoli - wywalasz inne uządzenia i
resecik - znajduje nowe urządzenie podajesz stery (tylko stery) pyta czy
resecik - robisz resecik - odpala na nowo i co ??? zwis czy nie ??? moze to
np. prz yinstalacji softu do VT pieprzy jakieś dlll. zlbo progs od obsługi
pilota czy coś ???
a...... jaka karta TV ????